2015-02-18 09:23:11

AFIRMATIVNA NASTAVA I INOVATIVNO UČENJE I POUČAVANJE U GIMNAZIJAMA

UČENICI NAŠE ŠKOLE SUDJELOVALI SU U PROJEKTU
AFIRMATIVNA NASTAVA I INOVATIVNO UČENJE I POUČAVANJE U GIMNAZIJAMA U OKVIRU HRVATSKOG KVALIFIKACIJSKOG OKVIRA– IPAQ Peta

Učenici četvrtih razreda, razredni odjeli 4.c i 4.d, sudjelovali su u projektu Oblikovanje urbanog okoliša – interpolacije, podprojekt UED (Urban Environmental Design) čiji je nositelj V. gimnazija u Zagrebu. U sklopu projekta je na satovima engleskoga jezika pilotirana nastavna cjelina Architecture Old and New, odnosno dvije nastavne jedinice: Old Buildings in New Settings i Architecture of Happiness. Nastavni satovi održani su 2. i 4. veljače 2015. godine.

   

 

Nakon upoznavanja s pojmom i vrstama interpolacije, učenici su opisali i onda kritički procijenili interpolacije izvedene u Londonu u posljednih trideset godina. Nismo zaboravili ni naš grad Zagreb i u kratkom smo pregledu (vrlo) kritički procijenili neke od interpolacija u staroj gradskoj jezgri.

 

Na drugom su satu satu učenici upoznali pojam architecture of happiness filozofa i televizijskog voditelja Alaina De Bottona i autora svjetske uspješnice Architecture of Happiness. Zaključili smo da nas lijepe stvari (i arhitektura) čine sretnima.

Zahvaljujem svim učenicima koji su sudjelovali u pilotiranju nastavnih jedinica jer će njihove ideje i sugestije koje su napisali u evaluacijskim listićima zasigurno pomoći u uvođenju inovacija u učenje i poučavanje u gimnazijama.

                                                                   WELL DONE!

                                                                                                    Melita Jurković, prof..


IV. gimnazija Zagreb