Projekt debate u Ankari
Od 24. do 28.ožujka sudjelovala sam u projektu Ambassadeur, Ambassadrice en herbe u organizaciji Francuskog instituta i Francuskog veleposlanstva. Predstavljala sam Hrvatsku zajedno s učenicom iz XVIII. gimnazije, a s nama je bila i naša lektorica Aude Granger. U projektu su sudjelovale škole s oznakom Label FrancÉducation, oznakom izvrsnosti koja se dodjeljuje najboljim dvojezičnim programima.
Prvi smo dan provele uglavnom u putovanju a u Ankaru smo stigle kasno poslije podne. Nakon večere, zajedno s lektoricom, vježbale smo za debatu koja je počela sutradan u 9 sati.
Tema debate bile su Olimpijske igre. Zapravo, to i nije bila debata u klasičnom smislu riječi, nego se radilo o prezentiranju teme u grupama. Izlaganja su bila na francuskom jeziku, ali začudilo me što je zaključak trebao biti na engleskom jeziku. Osim što je bilo zanimljivo slušati izlaganja, upoznala sam i druge učenike iz Rumunjske, Italije i Turske. Naravno, poboljšala sam i svoje znanje francuskog jer je to bio jezik komunikacije.
Drugi dan, nakon debate, prisustvovali smo satu dvojezične nastave na francuskom jeziku iz geografije. Treći smo dan, s grupom učenika iz Rumunjske, obišle Ankaru s frankofonim vodičem i upoznale njezin povijesni centar, parkove, muzeje i džamije. Kušale smo neke turske specijalitete u restoranu i slastičarnici a kasnije nas je lektorica odvela na mjesta koja nismo vidjeli s turističkim vodičem.
U slobodno vrijeme kupovale smo suvenire, sprijateljile se i puno govorile francuski. Bilo je to jedno zanimljivo i poučno iskustvo i drago mi je da sam imala priliku doživjeti ga.
Zvonka Zorić, 3.e
. |
DRUŠTVENE MREŽE |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |