AFIRMATIVNA NASTAVA I INOVATIVNO UČENJE I POUČAVANJE U GIMNAZIJAMA
UČENICI NAŠE ŠKOLE SUDJELOVALI SU U PROJEKTU
AFIRMATIVNA NASTAVA I INOVATIVNO UČENJE I POUČAVANJE U GIMNAZIJAMA U OKVIRU HRVATSKOG KVALIFIKACIJSKOG OKVIRA– IPAQ Peta
Učenici četvrtih razreda, razredni odjeli 4.c i 4.d, sudjelovali su u projektu Oblikovanje urbanog okoliša – interpolacije, podprojekt UED (Urban Environmental Design) čiji je nositelj V. gimnazija u Zagrebu. U sklopu projekta je na satovima engleskoga jezika pilotirana nastavna cjelina Architecture Old and New, odnosno dvije nastavne jedinice: Old Buildings in New Settings i Architecture of Happiness. Nastavni satovi održani su 2. i 4. veljače 2015. godine.
Nakon upoznavanja s pojmom i vrstama interpolacije, učenici su opisali i onda kritički procijenili interpolacije izvedene u Londonu u posljednih trideset godina. Nismo zaboravili ni naš grad Zagreb i u kratkom smo pregledu (vrlo) kritički procijenili neke od interpolacija u staroj gradskoj jezgri.
Na drugom su satu satu učenici upoznali pojam architecture of happiness filozofa i televizijskog voditelja Alaina De Bottona i autora svjetske uspješnice Architecture of Happiness. Zaključili smo da nas lijepe stvari (i arhitektura) čine sretnima.
Zahvaljujem svim učenicima koji su sudjelovali u pilotiranju nastavnih jedinica jer će njihove ideje i sugestije koje su napisali u evaluacijskim listićima zasigurno pomoći u uvođenju inovacija u učenje i poučavanje u gimnazijama.
WELL DONE!
Melita Jurković, prof..
. |
DRUŠTVENE MREŽE |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |